سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

زوم‌کست: سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

 پای صحبتی گرم با بازی‌سازان ایرانی نشستیم تا درباره سیر تحول بازی‌های اول شخص و بازی‌های COD:WWII و نسخه جدید ولفنشتاین صحبت کنیم.

پنج شرکتی که اپل احتمالا به‌دنبال تصاحب آنها باشد

پنج شرکتی که اپل احتمالا به‌دنبال تصاحب آنها باشد

پنج شرکت مطرح در دنیای فناوری وجود دارندکه ممکن است اپل در خرید آنها را در آینده مد نظر داشته باشد.

نگاهی به پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی و کارایی آن‌ در واقعیت

نگاهی به پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی و کارایی آن‌ در واقعیت

 

آیا پردازنده‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی و واحد پردازش عصبی می‌تواند در دنیای واقعی کارایی داشته باشد؟

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

 
آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

امکان ایجاد ماشین مجازی در ویندوز ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض و با استفاده از Hyper-V وجود دارد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟

آیفون X ارزان شد؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

آیفون X ارزان شد؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

 

درحالی‌که آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار شد، اکنون قیمت این گوشی پس از گذشت چند روز با کاهش چشمگیری روبه‌رو شده است.

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس دارد

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس داردهنگامی که شرکت اپل در مراسم روز گذشته‌ی خود از آیفون‌‌های جدید رونمایی می‌کرد، همه چیز ساده به نظر می‌رسید. آیفون ۱۰ شگفتی مراسم بود و همه‌ی حضار از معرفی آن هیجان زده بودند. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس هم صرفا نسخه‌ی بهبودیافته‌ی جزئی آيفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بودند. دو آیفون بهبودیافته برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌ی هنگفت آیفون X را ندارند، در نظر گرفته شده است؛ اما این لزوما تمام حقیقت نیست.

 

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

به گزارش رویترز، اتحادیه‌ی اروپا در حال بررسی پرونده‌ی آنتی تراستی در مورد اندروید گوگل است و برای بررسی نهایی و بیشتر این پرونده، گروهی از متخصصان را به کار گمارده تا نظر نهایی را در مورد این پرونده صادر کند که به‌احتمال بسیار زیاد به صدور دومین جریمه‌ی بزرگ برای گوگل توسط این اتحادیه ختم خواهد شد.

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

کمپانی HMD به‌عنوان مالک برند نوکیا، تفاهم‌نامه‌‌‌ای برای همکاری با زایس امضا کرده است.

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

به نظر می‌رسد نبرد بر سر مرورگرها دوباره آغاز شده باشد. کمپانی اپل این بار آن دسته از کاربران مک را هدف قرار داده است که به‌جای مرورگر پیش‌فرض سافاری برای سیستم عامل مک، از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنند.

اپل روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری زمانی را برای ارائه‌ی برخی توضیحات در مورد بهبودهای ایجادشده در آخرین نسخه‌ی سافاری برای مک اختصاص داده است. این بهبودها شامل یک سیستم بلاک‌کننده‌ی ردگیری تبلیغات، جلوگیری و متوقف ساختن پخش خودکار و پیش‌فرض ویدئوها و برخی از تقویت‌های دیگر در عملکردهای اصلی برنامه می‌شوند. کریگ فدریگی، نایب‌رئیس ارشد اپل در بخش مهندسی نرم‌افزار، در کنفرانس سالانه‌ی اپل اعلام کرد که عملکرد بخش جاوا اسکریپت مرورگر سافاری در قیاس با مرورگرهای کروم به میزان ۸۰ درصد بهتر خواهد بود. گفتنی است که عملکرد جاوا اسکریپت در واقع تعیین‌کننده‌ی بخش عظیمی از سرعت کلی یک مرورگر است.

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، پس از پایان کنفرانس خبری این شرکت و در جریان بخش پرسش و پاسخ، اعلام کرد که ایرانسل با وجود محدودیت‌های راه‌اندازی اینترنت 5G در کشور، ارائه‌ی خدمات مبتنی بر این فناوری را وظیفه‌ی خود می‌داند و نسل پنجم اینترنت همراه را طی ۴ تا ۵ سال آینده در کشور راه‌اندازی خواهد کرد.

بد افزاری که ۸۰۰نرم افزار گوگل پلی راالود کند

بد افزاری که ۸۰۰نرم افزار گوگل پلی راالود کند

بیش از ۸۰۰ اپلیکیشن اندرویدی مختلف که میلیون‌ها بار از گوگل پلی دانلود شده اند توسط کتابخانه ی تبلیغاتی مخرب که به‌ طور مخفیانه اطلاعات حساس کاربران را جمع‌آوری کرده و می‌تواند فعالیت‌های خطرناکی را انجام دهد، آلوده شده‌اند.

 

به گزارش ایتنا از کسپرسکی آنلاین،‌ این کتابخانه تبلیغاتی مخرب که ما در حال حاضر با Xavier از آن یاد می‌کنیم؛ ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ روئیت شد. این گونه عضوی از خانواده بدافزارهای AdDown است و به‌طور بالقوه، تهدیدی جدی علیه میلیون‌‌ها کاربر اندروید به‌حساب می‌آید.

 

به دلیل اینکه ۹۰ درصد از برنامه‌های اندرویدی رایگان هستند، تبلیغات در آن به یک منبع درآمد برای سازندگان اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است. در رابطه با این بدافزار، سازندگان اپلیکیشن‌ها یک کتابخانه تبلیغاتی SDK را به برنامه‌هایشان اضافه می‌کنند که به‌طورمعمول بر روی عملکرد هسته این برنامه‌ها تأثیری ندارد.

 

طبق گفته محققان امنیتی در Trend Micro، کتابخانه تبلیغاتی مخرب به صورت از قبل نصب شده بر روی انواع گسترده از اپلیکیشن‌های اندرویدی قرار دارد که این اپلیکیشن‌ها شامل برنامه‌های ویرایش عکس، تغییر دهنده پس زمینه و آهنگ زنگ، تقویت کننده صدا، پخش کننده موسیقی و فیلم هستند.

 

 

 

 

 

وب کم های  دی‌لینک امن نیستند

وب کم های دی‌لینک امن نیستند

دی‌لینک با تایید اخبار منتشرشده در مورد امکان هک شدن وب‌کم‌های ساخت این شرکت می‌گوید در تلاش برای حل این مشکل است.

 

همه اپلکیشن ها امن نیستند

همه اپلکیشن ها امن نیستند

کارشناسان حوزه فضای مجازی هشدار دادند که کاربران باید فقط برنامه‌ها و نرم افزارهای لازم و کاربردی را دریافت و تنها به نمونه‌های رسمی موجود در سایت‌های معتبر اعتماد کنند.

مایکروسافت هزاران نفر از کارمندانش را اخراج می‌‌کند

مایکروسافت هزاران نفر از کارمندانش را اخراج می‌‌کند

در گزارش جدید TechCrunch آمده است که مایکروسافت برای اخراج گسترده نیروهای خود برنامه‎ریزی میکند و هدف از تعدیل نیروی جدید مایکروسافت، بازسازی بخش فروش است. یک منبع ناشناس به این وب‌سایت اعلام کرده است که تغییرات جدید در هفته جاری اعلام خواهد شد و اخراج‎ گسترده‌ی نیروی کار، احتمالا شامل هزاران نفر از کارمندان مایکروسافت خواهد بود.

سرور های مجازی (تلگرام )به ایران منتقل میشوند.

سرور های مجازی (تلگرام )به ایران منتقل میشوند.

شایعاتی در خصوص انتقال سرورهای سرویس‌های فضای مجازی مانند تلگرام منتشر شده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: «قرار است زمینه انتقال سرویس‌های مهم به کشور ایجاد شود و اگر قرار باشد سرور یک سرویس خاص به داخل کشور منتقل شود، آن را با شفافیت تمام اعلام خواهیم کرد.»

محدودیت ویندوز 10 اس فقط نصب اپلیکیشن نیست

محدودیت ویندوز 10 اس فقط نصب اپلیکیشن نیست

ویندوز ۱۰ اس علاوه بر محدود شدن نصب اپلیکیشن‌ به ویند شرکت مایکروسافت در رویدادی با تم آموزشی، در ماه می امسال از سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد. این محصول به همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس به بازار عرضه شده است. در این نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت فقط می‌تواند اپلیکیشن‌های منتشرشده در فروشگاه ویندوز استور را روی رایانه نصب کند؛ با این وجود توسعه‌ی این نسخه از ویندوز ۱۰ دلایل دیگری هم دارد. وز استور، محدودیت‌های دیگری هم دارد.

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

 بدون شک گلکسی نوت ۸ را باید محصول بعدی سامسونگ در حوزه‌ی موبایل خواند که تمرکز اصلی این کمپانی کره‌ای را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود همچون همیشه در روزهای منتهی به پاییز شاهد رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند باشیم. گزارش جدید منتشرشده در رابطه با این گوشی هوشمند نشان از این دارد که سامسونگ در نظر دارد گلکسی نوت ۸ را اواخر سپتامبر سال جاری با برچسب قیمت ۹۹۹ یورویی معرفی کند. از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی باید به نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ همچون گوشی‌های سری گلکسی اس جدید اشاره کرد.

سامسونگ در گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده کرده است؛ از این‌رو کره‌ای‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند با افزایش جزئی سایز نمایشگر گلکسی نوت ۸ وجه تمایزی هرچند جزئی با گلکسی اس ۸ پلاس ایجاد کنند. از دیگر وجوه تمایز باید به استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری قوی‌تر در کنار دوربین دوگانه اشاره کرد. همچنین باید قلم S Pen را نام برد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی نوت است.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ باید به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد؛ ضمنا حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی نیز با این گوشی همراه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از رم ۶ گیگابایتی، دومین محصول این کمپانی کره‌ای پس از گلکسی سی ۹ خواهد بود که حافظه‌ی رم آن بیشتر از ۴ گیگابایت است.

گلکسی نوت ۸ همچنین اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. بنا بر شنیده‌ها، هر دو سنسور دوربین دوگانه گلکسی نوت رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. ضمنا لنز هر دو دوربین نیز از سنسور لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ آرایشی افقی دارد و در سمت چپ فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نیز سنسور اثر انگشت را هم‌ردیف با دوربین قرار خواهد داد؛ ولی این سنسور با فاصله‌ای بیشتر در سمت راست فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود نوت ۸ با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شود که نشان‌دهنده‌ی در نظر گرفتن ریسک‌های استفاده از باتری بزرگ‌تر و مشکلاتی است که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد.

در مورد S Pen سامسونگ استفاده از این قلم را با تغییرات در قابلیت مالتی‌تسکینگ بهبود بخشیده است؛ به‌طوری‌که امکان ترجمه‌ی کامل یک جمله از طریق تبدیل واحدهای پولی بسیار بهبود پیدا کرده است. حتی در گلکسی اس ۸ می‌توان یادداشت‌های اضافه‌شده در حالت Always on Display را پین کرد.

گلکسی نوت ۸ از داک DeX سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به قیمت ۹۹۹ یورویی اعلام‌شده برای گلکسی نوت ۸، انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی بالاتر از ۹۰۰ دلار داشته باشد؛ چراکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت‌های ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو، به قیمت ۷۲۵ و ۸۲۵ دلار در قالب نسخه‌های آنلاک در اختیار کاربران قرار گرفتند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

 

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی

 

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

 

واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که گفته می‌شود قصد دارد راهکار پرداخت موبایل خود را عرضه کند و اگر این امر محقق شود، هند اولین کشوری خواهد بود که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

این خبر در پی انتشار فهرست فرصت‌های شغلی در سایت واتس‌اپ منتشر شده است که

 

بررسی شیائومی می 6

شیائومی می 6 / xiaomi mi 6

 

سال گذشته می ۵ با بهره‌گیری از بدنه‌‌ای با کیفیت، پردازنده‌‌ای قدرتمند، صفحه نمایش بسیار خوب و قیمت بسیار رقابتی، خود را به عنوان پرچمداری توانا و البته مقرون‌به‌صرفه به همگان شناساند؛ البته این گوشی به لحاظ فروش نیز به محصولی بسیار موفق بدل شد. این گوشی شاید اگر به دوربین توانمند‌تری مجهز شده بود، می‌توانست خود را حتی به عنوان بهترین گزینه در میان پرچمداران ۲۰۱۶ معرفی کند. اکنون شیائومی نسل جدید پرچمدار خود را با کسب تجربه‌‌ از گذشته، روانه‌ی بازار کرده است. شیائومی می ۶ از همان فرمول موفق می ۵ بهره می‌برد و تقریبا در تمامی بخش‌ها بهبود یافته است. البته نباید از افزایش قیمت این گوشی نسبت به نسل پیشین آن چشم‌پوشی کرد. در ادامه نگاهی عمیق به پرچمدار ۲۰۱۷ شیائومی خواهیم داشت.

گوشی شیائومی می ۶ را می‌توانید با قیمت ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ هزار تومان برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت و ۲ میلیون تومان برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت، از فروشگاه آی‌سی‌ موبایل خریداری کنید.

 

 

سامسونگ اولین گوشی تحت دوربین دوگانه بودن خودرا وارد بازار میکند

شاید اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ ۵۱۵ دلار قیمت داشته باشد

از مدت‌ها قبل در شایعات مختلف گفته‌ می‌شود گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند ساخت کمپانی سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد. ولی در برخی از شایعه‌های اخیر پیش‌بینی شده است که شاید وضعیت به گونه‌ی دیگری باشد. اکنون اعلام شده که گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که در بخش پشتی آن از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. گزارش جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است نیز به این مورد اشاره دارد که قیمت اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ چقدر در نظر گرفته خواهد شد.

از چند هفته‌ قبل تاکنون، در گزارش‌های مختلف اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید به نام گلکسی سی ۱۰ است. در این گزارش‌ها اشاره شده که گوشی مورد بحث احتمالا از دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد.

در این گزارش‌ها گفته‌ می‌شود که گلکسی سی ۱۰ احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ می‌توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌اچ‌دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

اکنون گفته می‌شود گلکسی سی ۱۰ در حال

 

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

اگر شما هم به دنبال آن هستید که بدانید پس از به روزرسانی سیستم عامل به نسخه iOS 10.3، آپشن های iCloud، iTunes و App store کجا می روند؟ به ادامه این مطلب توجه کنید.

کلیک، اپل پس از نسخه ۱۰٫۳ از iOS، آرایش برنامه ها را اندکی تغییر داده است – iCloud و iTunes و App Store به مکان های دیگر انتقال داده شده اند.
iOS 10.3 مجموعه ای از ویژگی های جدید را به کاربران آیفون و آی پد معرفی کرده است. اما شاید
 

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

شرکت سامسونگ با برگزاری برنامه آموزشی YOUNGSTERS ACADEMY به کودکان و نونهالان ایرانی، استفاده از فناوری‌های نوین را یاد می‌دهد.

 

شرکت سامسونگ روز پنجشنبه گذشته، برنامه‌یYOUNGSTERS ACADEMY را با مضمون آموزش در ایران برگزار کرد تا کودکان و نونهالان ایرانی شیوه‌ی استفاده از فناوری‌های نوین را یاد بگیرند.

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهداین رویداد با حضور کودکان و نونهالان ایرانی به همت دفتر سامسونگ در مجتمع تجاری چارسو برگزار شد.

در این مراسم سامسونگ با بهره‌گیری از مربیان باتجربه و استفاده از ابزارهای سنتی و نوین، به کودکان و نونهالان استفاده مناسب از فناوری‌های نوین را در کنار استفاده از ابزارهای سنتی آموزش داد.

YOUNGSTERS ACADEMY

در این دوره از YOUNGSTERS ACADEMY که با حضور مسئولان دفتر سامسونگ در ایران و اصحاب رسانه برگزار شد، ۲۰ کودک و نونهال ایرانی توسط نیروهای مجرب سامسونگ آموزش دیدند. شرکت‌کنندگان این دوره در مسابقات دونفره نیز شرکت کردند.

 

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کند

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کندپتنت‌های اخیر مایکروسافت حاکی از آن هستند که ردموندی‌ها ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را هنوز هم دنبال می‌کنند.

 

 

ماه گذشته، منابع خبری از پتنت‌هایی رونمایی کردند که تمرکز اصلی‌ آن‌ها بر دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف بود. حال پتنت جدیدی از مایکروسافت توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا منتشر شده است که نشان‌ می‌دهد ردموندی‌ها هنوز ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را دنبال می‌کنند. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، با استفاده از آهنربا و لولا می‌توان دستگاه را باز و بسته کرد.

پتنت تاشو

تیم توسعه‌ی سخت‌افزاری سرفیس ممکن است از این ایده‌ها و پتنت‌ها برای محصولات خود استفاده کند؛ البته این امکان نیز وجود دارد که ردموندی‌ها حق استفاده از این پتنت‌ها را در اختیار شرکای خود بگذارند. یکی دیگر از پتنت‌های مرتبط با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر که اخیرا منتشر شده است، یک نمایشگر نواری را نشان می‌دهد؛ در این پتنت که به سامسونگ تعلق دارد صفحه‌نمایش دستگاه دور اجزای غلتک‌شکلی می‌پیچد.

بطری آب تاشو

همه ما ترجیح می‌دهیم در هر نقطه و در هر زمان دسترسی آسان به آب آشامیدنی داشته باشیم، با این حال هیچ کس دوست ندارد یک بطری آب بزرگ و دست و پا گیر همیشه همراه خود داشته باشد؛ بطری که هم سنگین است و هم مناسب هیچ جایی نیست. بطری‌های آب پلاستیکی مناسب به نظر می‌رسند اما متاسفانه آسیب‌های جبران ناپذیری به سیاره ما وارد می‌کنند.

بطری آب تاشو

پزشکی و سلامت صدور مجوز برای نخستین دارویی که ژن های سرطانی را هدف قرار می‌دهد

به‌تازگی سازمان غذا و داروی آمریکا مجوزهای لازم را برای تجاری‌سازی داروی‌ کی‌ترودا (Keytruda) صادر کرده است. این داروی جدید ایمن ‌درمانی برای درمان سرطان‌های دارای تومور بافت سخت که نشانگر زیستی خاصی بروز می‌دهند، به کار خواهد رفت. موفقیت در کسب این مجوز گام بزرگی برای کسب موافقت با درمان‌های مشابه است. این نخستین باری است که دارویی سرطانی به‌جای هدف قرار دادن مکان خاصی در بدن، یک نشانگر زیستی را هدف قرار می‌دهد و مجوز می‌گیرد.

به‌ بیان دیگر، این پیشرفت، نویدبخش رویکرد جدیدی در درمان سرطان است. حالا آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ دارویی در سراسر جهان اطمینان بیشتری یافته‌اند تا داروهای جدیدی با تمرکز بر ژنتیک بیماری‌ها و انواع تومورها ابداع کنند. همچنین بیماران امید یافته‌اند که روش‌های قدیمی و دردناکی مانند شیمی‌ درمانی که سلول‌های سالم و بیمار را باهم نابود می‌کنند، برای همیشه کنار خواهند رفت.

gene targeting

ذخیره سازی اطلاعات در DNA، راهی اجتناب‌ناپذیر به سوی آینده

صاحب‌نظران بزرگ فناوری فکر می‌کنند که زیست‌شناسی راه‌ حلی برای مشکل ذخیره‌سازی دیتا خواهد بود. به نقل از محققان شرکت مایکروسافت، این شرکت بر مبنای پژوهش‌های پیشین در مورد ذخیره‌سازی فیلم‌ها و مدارک در دی‌ان‌ای، دستگاهی توسعه داده که با بهره‌گیری از زیست‌شناسی، توانسته است ابزارهای معمول ذخیره‌سازی اطلاعات را کنار بزند.

DNA data storage

متخصصان معماری کامپیوتر مایکروسافت می‌گویند این شرکت در نظر دارد تا پایان دهه‌ی جاری میلادی سیستم‌های ذخیره‌سازی بر پایه‌ی دی‌ان‌ای را درون یکی از پایگاه‌های داده‌ی خود به مرحله‌ی بهره‌برداری برساند. داگ کارمین، یکی از همین متخصصان می‌گوید:

هدف فعلی ما طرح یک دستگاه نمونه خواهد بود که در سه سال آینده به بهره‌وری می‌رسد. دستگاه برای آزمایش، مقداری از داده‌های یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی ما را در خود ذخیره خواهد کرد. ابعاد این نمونه در نهایت به‌اندازه‌ی یک دستگاه زیراکس مدل ۱۹۷۰ خواهد بود.

DNA writing

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد

با اتمام مدت سربازی محمد رضا اخباری در تیم تراکتور سازی تبریز این بازیکن که یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد باید به این تیم بازگردد.

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد


این درحالی است که اخباری کارت پایان خدمت خود را هم از مسولان نظام وظیفه دریافت کرده و دیگر نمی تواند در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.
از طرفی دایی اعلام کرده که در هر شرایطی اخباری را می خواهد و به هیچ تیمی نخواهد داد چون سال گذشته ضربه زیادی از نبود دروازه بان در تیم نفت تهران خورد و به همین خاطر نمی خواهد اشتباه سال گذشته را تکرار کند.
شنیده ها حاکی از آن است که اخباری دوست دارد در صورتی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شد به این تیم ملحق شود و به احتمال فراوان این دروازه بان ملی پوش که تا سال 1400 با سرخپوشان قرارداد دارد به صورت توافقی جدا شود و با این حساب می توان اخباری را دروازه بان بعدی پرسپولیس دانست.

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با وجود این‌که گوگل بسیار بزرگ و موفق است، اما اموجی‌ و آواتار در سرویس‌های گوگل برخلاف سرویس‌هایی مانند «میس» شرکت نینتندو و «بیت‌اموجی» اسنپ‌چت قابل شخصی‌سازی نیست. اما گوگل راه متفاوتی انتخاب کرده است.

گوگل تصمیم گرفته است با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی و انتقال ویژگی‌های صورت کاربر به طراحی‌های پویانمایی شده‌ای که با هنرمندی لامار آبرامز طراحی شده است، به شیوه‌ای خلاقانه آواتار و اموجی طراحی کند. البته کاربر می‌تواند این طراحی‌ها را بیشتر مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کند. محصول نهایی، تعداد زیادی استیکر متنوع کارتونی و جذاب خواهد بود که می‌توان از آن‌ها در آینده در چت‌های پیام‌رسان الو استفاده کرد.

مدیاتک ویژگی‌های هلیو X30 را به نمایش می‌گذارد

مدیاتک ویژگی‌های هلیو X30 را به نمایش می‌گذارد

 

با آغاز سال ۲۰۱۷، اکثر خبرهای منتشر شده در زمینه‌ی چیپست‌های بالارده، مربوط به کوالکام و پرچمدار این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ بود. از این رو، با توجه به این‌که هیچ از سازندگان گوشی هوشمند تاکنون از پردازنده‌ی هلیو ایکس ۳۰ در محصولات خود استفاده نکرده‌اند، فراموش شدن این چیپست در میان خبرهای داغ این زمینه، طبیعی به‌نظر می‌رسد.

در این برهه‌ی زمانی، مدیاتک به‌دنبال سازندگانی مطرح برای فروش چیپست خود می‌گردد. بدون شک مدیاتک نمی‌خواهد که سلطه‌ی کوالکام بر اخبار حوزه‌ی تراشه‌ها ادامه یابد و برای این‌کار مدیاتک باید سریعا زمینه‌های لازم برای حضور پرچمدار خود را آماده کرده و سازندگان گوشی‌های هوشمند را متقاعد به استفاده از آن کند. مدیاتک یک ویدئو از مشخصات و ویژگی‌های Helio X30 بر روی حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده است، که به‌نظر می‌رسد هدف از آن، تبلیغ این تراشه و معرفی ویژگی‌های آن است. اکنون برخی ویژگی‌ها و مشخصات هلیو ایکس ۳۰ را که در این ویدئو آمده است با یکدیگر مرور می‌کنیم.

اطلاعات پردازنده 16 هسته ای رایزن AMD با نام Whitehaven فاش شد

 

اطلاعات پردازنده 16 هسته ای رایزن AMD با نام Whitehaven فاش شد

 

دو ماه پیش شایعاتی منتشر شد که حکایت از توسعه‌ی یک پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای توسط AMD با پشتیبانی از ۳۲ ترد پردازشی داشت. براساس شنیده‌ها AMD این پردازنده سری رایزن را که Whitehaven نام دارد، برای رقابت با پردازنده‌های رده بالای اینتل راهی بازار خواهد کرد. حال پس از انتشار شایعاتی در این خصوص، VideoCardz.com مدعی شده که این پردازنده آماده عرضه به بازار است. براساس لیست فاش شده از پردازنده‌های AMD، به نظر می‌رسد این پردازنده Whitehaven نام دارد. فرکانس پایه‌ی پردازشی این پردازنده ۳.۱ گیگاهرتز و فرکانس آن در حالت توربو ۳.۶ گیگاهرتز خواهد بود.

فدورا، سوسه و اوبونتو به ویندوز استور اضافه می‌شوند.

فدورا، سوسه و اوبونتو به ویندوز استور اضافه می‌شوند.

مایکروسافت سال گذشته در جریان برگزاری کنفرانس بیلد اعلام کرد که کاربران می‌توانند خط دستورات لینوکس را در Bash Shell ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار دهند. امسال مایکروسافت پا را فراتر نهاده و قابلیت جدیدی را برای کاربرانش رونمایی کرد. ردموندی‌ها در کنفرانس امشب خود اعلام کردند که لینوکس فدورا، سوسه و اوبونتو از طریق ویندوز استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که با دریافت بروزرسانی Creators پاییز، کاربران قادر خواهند بود تا لینوکس فدورا، سوسه و اوبونتو را در قالب اپلیکیشن‌ روی سیستم خود نصب کنند. با بهره‌گیری از این امکان کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های ویندوز و لینوکس را در کنار هم بدون نیاز به بوت سیستم مورد استفاده قرار دهند. مایکروسافت اعلام کرده که اوبونتو در مرحله‌ی اول برای کاربران عرضه خواهد شد و پس از آن دو توزیع دیگر لینوکس با نام‌های سوسه و فدورا نیز به فروشگاه ویندوز استور اضافه خواهند شد.

 

این اقدام مایکروسافت را باید قدمی دیگر در مسیر قبول هر چه بیشتر جامعه‌ی متن باز و محصولات آن خواند

5تصور غلط درباره کیهان

5تصور غلط درباره کیهان

کیهان مکانی وسیع و پر از رمز و راز است. کیهان شامل همه‌ی چیزی است که می‌شناسیم، همه‌ی چیزی که مشاهده می‌کنیم و همه‌‌ی چیزی که امیدواریم روزی با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. آسمان بالای سر ما مانند پنجره‌ای رو به عالم بیرون است و انسان برای هزاران سال با حیرت، شگفتی و شیفتگی به آن و رازهای کشف نشده‌اش نگاه کرده است. اما به لطف پیشرفت‌های علمی در تمدن‌های بشری در گوشه گوشه‌ی جهان، اکنون می‌دانیم نقاطی که در آسمان شب می‌درخشند، ستاره‌ها هستند که به‌صورت گروه‌ گروه در کهکشان‌ها یافت می‌شوند. کهکشان‌ها نیز در گروه‌های بزرگ‌تری گرد هم می‌آیند.

کیهان ما پس از انفجار بزرگ (بیگ بنگ) در ۱۳.۸ میلیارد سال پیش پدید آمد. با این حال دانستن این حقایق به این معنی نیست که همه‌ چیز را در مورد کیهان می‌دانیم. در واقع داشتن آگاهی محدود از علم فیزیک منشأ باورهای غلط بسیاری هست که حتی بعضی از دانشمندان نیز به آن دچار می‌شوند. این باورهای غلط را در ادامه‌ی گزارش با هم مرور می‌کنیم.

کیهان قابل مشاهده

۱. اگر کیهان ۱۳.۸ میلیارد سال پیش پدید آمده است؛ پس ما نباید اجرامی را که در فاصله‌ی ۴۶ میلیارد سال نوری از ما قرار دارند، ببینیم.

بدون تردید، هیچ چیزی نمی‌تواند سریع‌تر از نور حرکت کند. نوری که از خورشید ساطع می‌شود در عرض ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه مسافت بین خورشید و زمین را طی می‌کند؛ از این‌رو می‌توانیم بگوییم نوری که به ما می‌رسد، ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه سن دارد. اما در این میان باید به دو نکته‌ی مهم توجه کنیم: اول این‌که در زمان پیمایش مسافت توسط نور، زمین و خورشید از هم دور نمی‌شوند یا به هم نزدیک نمی‌شوند؛ در واقع فاصله‌ی آن‌ها از هم تغییر نمی‌کند. نکته‌ی بعدی این است که فضای بین خورشید و زمین در حال انبساط نیست. در ابعاد بزرگ‌تر کیهانی، هر دوی این فاکتورها در تحلیل این موضوع تأثیر دارند.

مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

دیروز برخی از مشترکان همراه اول دچار مشکل در شبکه ارتباطی و اینترنت خود شدند و حتی در برخی وب‌سایت‌ها این ایراد را به همه‌ی اپراتورهای اینترنت تعمیم دادند و علت آن را انتخابات بیان کردند.

 

این اشکال در حالی رخ داد که دیگر اپراتورهای اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبه‌رو نشدند.

 

محمدرضا فرنقی زاد مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با مشکل پیش‌آمده گفت: «هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت کشور رخ نداده و اشکال احتمالی مربوط به اپراتورها است.»

 

سخنگوی وزارت ارتباطات توضیح داد: «زیرساخت‌های 

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

بازوی تحقیقاتی سیتی‌بانک گزارشی منتشر کرده است که در آن به بررسی احتمالات در رابطه با تصاحب کمپانی‌هایی که می‌توانند توسط اپل تصاحب شوند، پرداخته است. در این گزارش نام نتفلیکس و تسلا نیز وجود دارد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، سیتی بانک پیش‌بینی کرده که احتمال اینکه اپل کمپانی نتفلیکس را تصاحب کند، نزدیک به ۴۰ درصد است. در مقابل، تسلا که زیر پرچم ایلان ماسک به فعالیت خود ادامه می‌دهد، با احتمالی ۵ درصدی برای تصاحب شدن توسط اپل در رتبه‌های پایین قرار گرفته است.

 

در لیست اعلام‌شده توسط سیتی بانک، گزینه‌های بسیار نام آشنایی وجود دارند که شامل سه رسانه‌ی بزرگ، سه

تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد


تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد

تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد

صبح امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گروه صنعتی ایران خودرو، خط تولید تجاری و انبوه خودروی تولید مشترک پژو 2008 و خودروی داخلی دنا پلاس آغاز به کار کرد.

پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران‌خودرو و پژو پس از برجام است که در کارخانه‌ی مشترک این دو شرکت با نام ایکاپ به تولید رسیده است. در ابتدای کار، ۸۰ درصد این تولید فرانسوی و ۲۰ درصد دیگر آن ایرانی است.

پژو ۲۰۰۸ از پیشرانه‌ی توربوشارژ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و قدرت خروجی ۱۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. این خودروی شاسی بلند در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز و خاکستری تولید خواهد شد.

خودروی دنا پلاس، عضو جدید خانواده‌ی دنای ایران خودرو است که با سان‌روف پیش‌فرض، چرا‌غ‌های جدید، سیستم پخش چندرسانه‌ای پیشرفته و تغییرات ظاهری نسبت به دنا به بازار ارائه خواهد شد.

قیمت دنا پلاس ۴۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز به‌صورت قطعی و رسمی اعلام نشده است؛ اما بر اساس آخرین اظهار نظر هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو، این محصول با قیمتی بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شد.

 

امن ترین گوشی جهان

 

واحد خبر mobile.ir : هر ساله، تقریبا نیمی از بزرگسالان صاحب اسمارت‌فون در آمریکا قربانی سرقت‌ سایبری می‌شوند، اما مؤسس بزرگ‌ترین کمپانی امنیتی در حوزه تکنولوژی، برای رفع این مشکل راه‌حل جدیدی دارد. جان مک‌آفی

 

، بنیانگذار برنامه آنتی‌ویروس McAfee، اخیرا در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه آمریکایی نیوزویک، از برنامه‌اش برای تولید یک گوشی امنیتی با نام "John McAfee Privacy Phone" سخن گفته است. مک‌آفی – که اسمارت‌فون‌ها ر

ا پاشنه آشیل امنیت سایبری می‌داند – این گوشی را "نخستین اسمارت‌فون شخصی حقیقی در دنیا" توصیف کرده و مدعی شده که هیچ گوشی هوشمندی در دنیا به اندازه این دیوایس در برابر هک شدن ایمن نیست. باتوجه به سابقه موفق مک‌آفی در توسعه آنتی ویروسی به همین نام، می‌توان همان سطح از تعهد را در تولید این گوشی نیز انتظار داشت.

 

john mcafee private smartphone

 

بنا بر آنچه در این مصاحبه آمده، کمپانی امنیت سایبری MGT – که در حال حاضر مک‌آفی ریاست آن را بر عهده دارد – قصد دارد در سال 2017 گوشی مذکور را روانه بازار کند.

رونمایی از پرچمداران سامسونگ برای بازار ایران : گلکسی S8 و +S8

   

واحد خبر mobile.ir : شرکت سامسونگ الکترونیکس در مراسمی که عصر امروز در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد از جدیدترین پرچمداران خود برای بازار ایران رونمایی کرد. رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8+ با حضور خیل گسترده‌ای از مدعوین از سرتاسر کشور، مدیران داخلی و خارجی سامسونگ و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های جمعی صورت پذیرفت. گلکسی S8‌ و گلکسی S8+ نزدیک به یک ماه پیش برای اولین بار به صورت رسمی معرفی شدند و طراحی متفاوت آن‌ها با صفحه‌نمایش‌های سرتاسری بزرگ و امکانات پیشرفته مولتی‌مدیایی نوید موفقیت بالایی را برای این دو مدل می‌دهد. پیش‌فروش دو پرچمدار سامسونگ در بازارهای داخلی از چندی پیش آغاز شده و از امروز به صورت رسمی به بازارهای داخلی در سرتاسر کشور عرضه خواهند شد.

introducing samsung galaxy s8 and galaxy s8 plus in iran

بام سوک هانگ، مدیرعامل دفتر سامسونگ ایران سخنران اول این مراسم بود. هانگ سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: «پس از پیمودن مسیری طولاتی، گوشی‌های هوشمند از دستگاهی مخابراتی به دستگاهی ضرروی برای هدایت ما به جهانی متصل در آینده تبدیل شده‌اند. سامسونگ همواره نقشی پیشرو در تعریف لحظات تعیین‌کننده صنعت موبایل داشته است، لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به دستگاهی برتر تبدیل کرده است؛ دستگاهی آنقدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد و در عین حال آن قدر فراگیر که می‌تواند تمامی جهان ما در آن جای بگیرد.»

introducing samsung galaxy s8 and galaxy s8 plus in iran

هانگ ادامه داد: «ما مفتخر به داشتن اعتماد میلیون‌ها نفری هستیم که از محصولات ما برای مدیریت زندگی و ثبت خاطرات‌شان استفاده می‌‌کنند. حفظات و تقویت این اعتمادِ سخت به دست آمده، بنیان تمامی اقدامات ماست.» هانگ در ادامه با توصیف گلکسی S8‌ و S8+ به عنوان دستگاه‌هایی فراتر از تصور کاربران از گوشی‌های هوشمند، مدل‌هایی برای جابجا کردن مرزهای طراحی و ابزارهایی برای خلق تجربه‌های منحصر به فرد، این دو مدل را در دیدگان تماشاگران قرار داد.

برای دیدن عکس ها و مطالب مارا همراهی کنید

قیمت روز گوشی های سونی

 

 گوشی موبایلقیمت (تومان)مقایسه با قیمت
سایر فروشگاه‌ها
گارانتیفروشگاهاستانتاریخ
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,495,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,240,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,085,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,210,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,210,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,240,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,160,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,160,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,185,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,920,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,920,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,049,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,124,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,049,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ای 5 Xperia E5 Sony Xperia E5 525,000     پارس سامتل نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,420,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,580,000     سوشیانت همراه فردا اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 745,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 845,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 Xperia Z5 Sony Xperia Z5 1,279,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,570,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم دوآل Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual 1,560,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ دوآل  Xperia XA Dual Sony Xperia XA Dual 710,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,255,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 749,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,025,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,060,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,860,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,695,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,835,000     سوشیانت همراه فردا اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,065,000     پارس كامتل فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,480,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا ای 5 Xperia E5 Sony Xperia E5 520,000     پارس كامتل فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,490,000     سوشیانت همراه فردا سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,280,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس آ دوآل  Xperia XA Dual Sony Xperia XA Dual 700,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,099,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,039,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,829,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,175,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,175,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,330,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,330,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,435,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,455,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,455,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,585,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24674